Blokada Ford PSA 1.4 TDCI 2.0 TD 2.4D 1.4 1.6 HDI
4 NIEZBĘDNE KOŁKI DO ZABLOKOWANIA WAŁU KORBOWEGO, KOŁA ZAMACHOWEGO, USTAWIENIA WAŁU ORAZ POMPY PALIWA.
BLOKADA ROZRZĄDU FORD, PEUGEOT, CITROEN 1.4, 1.6 TDCI 2.0 TD/ TDCI 2.4 D
4 NIEZBĘDNE KOŁKI DO ZABLOKOWANIA WAŁU KORBOWEGO, KOŁA ZAMACHOWEGO, USTAWIENIA WAŁU ORAZ POMPY PALIWA.
CITROEN:
- Nemo 2008 do 2010 HDi 4x2
- Berlingo First 2005 do 2016 Hdi / 16V
- Berlingo I/II/III 2005 do 2016 e-HDi Airdream
- C3/Classic/Picasso 2002 do 2016 e-Hdi
- C3 I/II/III/First 2002 do 2016 HDi
- Xsara Picasso 2004 do 2010 HDi Dangel 4x2
- C4 II/Aircross 2010 do 2016 e-HDi/Blue Lion
- C5 III 2009 do 2015 BlueHDi/
- DS3/DS3 Cabrio 2009 do 2015 e-Hdi Dangle 4x4
- DS4 2011 do 2015 e-Hdi 4x2
- DS5 2012 do 2015 BlueHDi 4x2
- C-Elysee 2012 do 2016
- C4 Cactus 2014 do 2016
- C4 Picasso 2013 do 2016
- Grand Picasso II 2013 do 2016
PEUGEOT:
- 2008 2013 do 2016
- 3008 2010 do 2016
- 4008 2012 do 2016
- 5008 2011 do 2016
- 208 2012 do 2016
- 206+/CC 2004 do 2007
- 307 2004 do 2008
- Partner/III 2005 do 2016
- Partner Origin 2005 do 2016
- Partner/Ranch I/II 2005 do 2016
- 207/CC/+ 2010 do 2015
- 308/CC 2009 do 2016
- 301 2012 do 2016
- 508 2011 do 2016
FORD:
- Fiesta 2002 do 2015 TDCi
- Fusion 2002 do 2011 TDCi ECOnetic
- EcoSport 2013 do 2015
- Tourneo Courier 2014 do 2015
- Transit Courier 2014 do 2016
- C-MAX 2007 do 2010
- Focus/C-MAX 2003 do 2015
- Fusion 2004 do 2011
- B-MAX 2012 do 2015
- Grand C-MAX 2010 do 2015
- Grand Tourneo Connect 2013 do 2015
- Mondeo 2011 do 2015
- Tourneo Connect 2013 do 2015
- Transit Connect 2013 do 2015
KODY SILNIKA:
- 1.4: F6JA, F6JB, F6JC, F6JD, KVJA, 8HV (DV4TED4), 8HY (DV4TED4), 8HP (DV4C)
- 1.5: ENUG, UGJC, UGCA
- 1.6: G8DA, G8DB, G8DC, G8DD, G8DE, G8DF, GPDA, GPDC, HHDA, HHDB, GPDB, MTDA, HHJA, HHJB, HHJC, HHJD, HHJE, HHJF, T3JB, NGDA, T1DA, T1DB, T3DA, T3DB, TZJA, UBJA, TZJB, T1GA, TZGA, UBGA, T1BA, T1BB, T1BC, NGDB, T3CA, 9HW (DV6BTED4), 9HX (DV6ATED4), 9HY (DV6TED4), 9HZ (DV6TED4), 9HD (DV6C), 9HR (DV6C), 9HP (DV6DTED), 9HL (DV6C), 9HC (DV6C), 9HP (DV6D), 9HG (DV6CM), (DV6EU), 9HC (DV6CTED), 9HD (DV6CTED), 9HR (DV6CTED), 9HE (DV6DTED), 9HF (DV6DTED), 9HJ (DV6DTED), 9HK (DV6ETED), 9HL (DV6CTED), 9HN (DV6ETED), 9HJ (DV6DM), 9HP (DV6DTED4), DV6C (9HC), DV6C (9HD), DV6D (9HP), DV6ETEDM (9HK), DV6ATED4 (9HX), DV6TED4 (9HY), DV6CTED (9HC), DV6CTED (9HR), DV6DTED (9HF), DV6CTED (9HL), DV6DTED (9HE), DV6DTED (9HJ), DV6ETED (9HK), DV6ETED (9HN), DV6DM (9HJ), DV6C (9HL), DV6FC (BHX), DV6FC (BHZ), DV6FD (BHY), DV6FE (BHW), DV6FD, BHW (DV6FE), BHX (DV6FC), BHY (DV6FD), BHZ (DV6FC), (DV6FD), DV6TED4 (9HZ), DV6TED4 (9HV), DV6TED4 (9HW), DV6TED4 (9HX), DV6C (9HR), DV6CM (9HG), DV6DTED (9HP), DV6DTEDM (9HJ), DV6EU
Czy można osobiście odebrać zamówienie?
Nie. Prowadzimy tylko i wyłącznie sprzedaż wysyłkową, nie mamy sklepu stacjonarnego. Zamówienie możesz zamówić z odbiorem w wybranym Paczkomacie lub z dostawą kurierem pod wskazanym adresem. Niezbędne informacje odnośnie dostawy zamówień znajdziesz w zakładce Wysyłka.
Czy mogę telefonicznie złożyć zamówienie?
Istnieje możliwość złożenia zamówienia przez telefon. W tym celu należy zadzwonić na naszą infolinię i podać uprzednio skopiowany Indeks produktu, który znajduje się tuż pod nazwą produktu. Jednakże zachęcamy do składania zamówień bezpośrednio przez nasz sklep internetowy. Będzie to wygodniejsze zarówno dla Państwa, jak i dla nas.
Proces składania zamówienia przez sklep jest na tyle prosty i przejrzysty, że każdy powinien sobie bez problemu poradzić. Wystarczy dodać do koszyka wybrane produkty, następnie przejść do koszyka i dokończyć proces składania zamówienia wypełniając formularz, który pojawi się na ekranie. W razie problemów służymy pomocą w tym procesie.
Jaki jest koszt wysyłki?
Koszt wysyłki uzależniony jest od wybranej formy dostawy. W przypadku dostawy do Paczkomatu koszt będzie inny, niż przy dostawie kurierem pod wskazany adres. Płatność gotówką kurierowi przy odbiorze jest dodatkowo płatny. Dokładny koszt dostawy będzie zawsze podany podczas składania zamówienia lub można go sprawdzić w zakładce Wysyłka.
Jeżeli kwota za produkty w jednorazowym zamówieniu przekroczy 300 zł to koszt wysyłki będzie gratis! Dlatego gorąco zachęcamy do zakupów w naszym sklepie.
Kiedy otrzymam zamówienie?
Wchodząc na wybrany produkt, w okolicach przycisku "Dodaj do koszyka", jest podana informacja o planowanym dostarczeniu zamówienia. W przypadku kupna kilku produktów z różnymi terminami dostawy, należy brać pod uwagę ten najdłuższy. Przechodząc do koszyka i finalizacji zamówienia, widnieje prawidłowy termin dostawy dla wszystkich zamawianych przez Ciebie produktów.
Czy wystawiamy fakturę do zamówienia?
Tak, na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT do zamówienia. Warunek jest tylko taki, że przy wypełnianiu formularza zakupowego należy zaznaczyć pole o wystawieniu faktury oraz koniecznie prosimy podać NIP. Jeżeli nie będzie ten warunek spełniony to wystawiony zostanie paragon.
Wszystkie dokumenty sprzedażowe wysyłamy na Twój e-mail podany w zamówieniu (do pobrania w formacie PDF). Nie umieszczamy dokumentów sprzedażowych w paczkach.
Czy mogę zwrócić zamówiony produkt?
Tak, zgodnie z polskim prawem masz możliwość odstąpienia od umowy, zawartej na odległość. W naszym sklepie masz 30 dni na zwrot zamówienia. Warunek jest tylko taki, aby produkt nie był używany, nie nosił śladów zużycia i posiadał oryginalne opakowanie. Zwracany produkt należy odpowiednio zabezpieczyć na czas transportu aby nie uległ zniszczeniu. Koszt przesyłki zwrotnej nie podlega zwrotowi. Możesz skorzystać z możliwości nadania paczki z naszej strony, proszę przejść do zakładki Odstąpienie od umowy.
Czy muszę zarejestrować konto w Państwa sklepie, żeby złożyć zamówienie?
Nie :-) Możesz oczywiście złożyć zamówienie jako gość. Po przejściu do realizacji zamówienia należy zaznaczyć w pierwszym kroku, że chcesz złożyć zamówienie jako gość. Jednakże gorąco zachęcamy do stworzenia konta w naszym sklepie (można to zrobić podczas składania zamówienia). Cyklicznie rozdajemy rabaty na kolejne zamówienia oraz informujemy o aktualnych promocjach, tak więc więcej korzyści będzie jeżeli stworzysz konto w naszym sklepie.
Czy wysyłamy zamówienia do innych krajów?
Niestety nie. Realizujemy wysyłki zamówień na terenie Polski.
Jak mogę zapłacić za zamówienie?
Istnieje kilka możliwości zapłaty za zamówienie:
- przelew bankowy (po złożeniu zamówienia dostaniesz dane do wykonania przelewu bankowego)
- płatność szybkim przelewem (PayU, imoje, płatność kartą)
- gotówką kurierowi przy odbiorze paczki (również istnieje możliwość płatności kartą kurierowi przy odbiorze)
- odroczona płatność przez imoje (kup teraz, zapłać później - więcej informacji tutaj)
Czy dostanę informację kiedy zamówienie zostanie wysłane?
Tak. Przy zmianie statusu zamówienia, automatycznie dostaniesz informację na adres e-mail, a także przyjdą do Ciebie powiadomienia z firmy kurierskiej.
2021-01-18
wszystkie zakupione przedmioty zgodne z opisem, szybka wysyłka.