Blokada rozrządu VANOS BMW M52TU M54B
BLOKADA ROZRZĄDU BMW M52TU/54 VANOS
Profesjonalna blokada umożliwiająca wymianę i regulację rozrządu w samochodach typu BMW M52TU/54 VANOS. Starannie wykonany przy użyciu materiałów wysokiej jakości. Kompatybilny z silnikami o kodzie: m52tu/54 vanos. Zestaw zapakowany w poręczną walizkę wykonaną z wytrzymałego tworzywa sztucznego.
ZASTOSOWANIE BMW:
- M52TUB25 1997-2001 E46 323i / 323Ci / 323ti (M52T) 1998-2001 E39 523i (M52TU) 1998-2001 E36 / 7 Z3 (M52TU)
- M52TUB28 1997-2001 E46 328i / 328Ci (M52TU) 1997-2001 E36 / 7 Z3 2.8 (M52B28 / Z3) 1998-2001 E39 528i (M52TU) 1998-2001 E38 728i (M52TU)
- M54B22 2001-2003 E46 320i / 320Ci 2001-2003 E39 520i 2001-2002 E36 Z3 2.2i 2003-2005 E85 Z4 2.2i 2003-2005 E60 / E61 520i
- M54B25 2001-2002 E36 / 7 Z3 2.5i 2001-2005 E46 325i / 325xi 2001-2006 E46 325Ci 2001-2004 E46 325ti 2001-2004 E39 525i 2003-2004 E60 / E61 525i / 525xi 2004-2006 E83 X3 2.5i 2004-2006 E85 Z4 2.5i
- M54B30 2001-2005 E46 330i / 330xi 2001-2006 E46 330Ci 2001-2003 E39 530i 2001-2002 E36 Z3 3.0i 2003-2005 BMW E60 530i 2003-2006 E85 Z4 3.0i 2004-2006 E83 X3 3.0i 2001-2006 E53 X5 3.0i
- Narzędzia te mają również zastosowanie do wałka rozrządu w silnikach innych niż VANOS (M42, M44, M50, M52, MS50US i S52US).
SKŁAD ZESTAWU:
- Przyrząd do wyrównywania (duży aluminiowy element na zdjęciu)
- Przyrząd do montażu zębatek
- Sztywny napinacz łańcucha (cylindryczny czarny / gwintowany na zdjęciu)
- Sworzeń blokujący napinacz łańcucha
- Złącze sprężonego powietrza VANOS
- Klucz do zębatek BMW VANOS M50 M52 S50 S52
- Klucz do obracania kół zębatych wałków rozrządu
Czy można osobiście odebrać zamówienie?
Nie. Prowadzimy tylko i wyłącznie sprzedaż wysyłkową, nie mamy sklepu stacjonarnego. Zamówienie możesz zamówić z odbiorem w wybranym Paczkomacie lub z dostawą kurierem pod wskazanym adresem. Niezbędne informacje odnośnie dostawy zamówień znajdziesz w zakładce Wysyłka.
Czy mogę telefonicznie złożyć zamówienie?
Istnieje możliwość złożenia zamówienia przez telefon. W tym celu należy zadzwonić na naszą infolinię i podać uprzednio skopiowany Indeks produktu, który znajduje się tuż pod nazwą produktu. Jednakże zachęcamy do składania zamówień bezpośrednio przez nasz sklep internetowy. Będzie to wygodniejsze zarówno dla Państwa, jak i dla nas.
Proces składania zamówienia przez sklep jest na tyle prosty i przejrzysty, że każdy powinien sobie bez problemu poradzić. Wystarczy dodać do koszyka wybrane produkty, następnie przejść do koszyka i dokończyć proces składania zamówienia wypełniając formularz, który pojawi się na ekranie. W razie problemów służymy pomocą w tym procesie.
Jaki jest koszt wysyłki?
Koszt wysyłki uzależniony jest od wybranej formy dostawy. W przypadku dostawy do Paczkomatu koszt będzie inny, niż przy dostawie kurierem pod wskazany adres. Płatność gotówką kurierowi przy odbiorze jest dodatkowo płatny. Dokładny koszt dostawy będzie zawsze podany podczas składania zamówienia lub można go sprawdzić w zakładce Wysyłka.
Jeżeli kwota za produkty w jednorazowym zamówieniu przekroczy 300 zł to koszt wysyłki będzie gratis! Dlatego gorąco zachęcamy do zakupów w naszym sklepie.
Kiedy otrzymam zamówienie?
Wchodząc na wybrany produkt, w okolicach przycisku "Dodaj do koszyka", jest podana informacja o planowanym dostarczeniu zamówienia. W przypadku kupna kilku produktów z różnymi terminami dostawy, należy brać pod uwagę ten najdłuższy. Przechodząc do koszyka i finalizacji zamówienia, widnieje prawidłowy termin dostawy dla wszystkich zamawianych przez Ciebie produktów.
Czy wystawiamy fakturę do zamówienia?
Tak, na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT do zamówienia. Warunek jest tylko taki, że przy wypełnianiu formularza zakupowego należy zaznaczyć pole o wystawieniu faktury oraz koniecznie prosimy podać NIP. Jeżeli nie będzie ten warunek spełniony to wystawiony zostanie paragon.
Wszystkie dokumenty sprzedażowe wysyłamy na Twój e-mail podany w zamówieniu (do pobrania w formacie PDF). Nie umieszczamy dokumentów sprzedażowych w paczkach.
Czy mogę zwrócić zamówiony produkt?
Tak, zgodnie z polskim prawem masz możliwość odstąpienia od umowy, zawartej na odległość. W naszym sklepie masz 30 dni na zwrot zamówienia. Warunek jest tylko taki, aby produkt nie był używany, nie nosił śladów zużycia i posiadał oryginalne opakowanie. Zwracany produkt należy odpowiednio zabezpieczyć na czas transportu aby nie uległ zniszczeniu. Koszt przesyłki zwrotnej nie podlega zwrotowi. Możesz skorzystać z możliwości nadania paczki z naszej strony, proszę przejść do zakładki Odstąpienie od umowy.
Czy muszę zarejestrować konto w Państwa sklepie, żeby złożyć zamówienie?
Nie :-) Możesz oczywiście złożyć zamówienie jako gość. Po przejściu do realizacji zamówienia należy zaznaczyć w pierwszym kroku, że chcesz złożyć zamówienie jako gość. Jednakże gorąco zachęcamy do stworzenia konta w naszym sklepie (można to zrobić podczas składania zamówienia). Cyklicznie rozdajemy rabaty na kolejne zamówienia oraz informujemy o aktualnych promocjach, tak więc więcej korzyści będzie jeżeli stworzysz konto w naszym sklepie.
Czy wysyłamy zamówienia do innych krajów?
Niestety nie. Realizujemy wysyłki zamówień na terenie Polski.
Jak mogę zapłacić za zamówienie?
Istnieje kilka możliwości zapłaty za zamówienie:
- przelew bankowy (po złożeniu zamówienia dostaniesz dane do wykonania przelewu bankowego)
- płatność szybkim przelewem (PayU, imoje, płatność kartą)
- gotówką kurierowi przy odbiorze paczki (również istnieje możliwość płatności kartą kurierowi przy odbiorze)
- odroczona płatność przez imoje (kup teraz, zapłać później - więcej informacji tutaj)
Czy dostanę informację kiedy zamówienie zostanie wysłane?
Tak. Przy zmianie statusu zamówienia, automatycznie dostaniesz informację na adres e-mail, a także przyjdą do Ciebie powiadomienia z firmy kurierskiej.