Blokada wału korbowego BMW N47 N57 2.0d 320d 520d
Narzędzie specjalne do blokowania wału korbowego w silnikach BMW N47 i N57 do roku 05/2013
BLOKADA WAŁU KORBOWEGO BMW N47 N57 2.0D 320D 520D
Narzędzie specjalne do blokowania wału korbowego w silnikach BMW N47 i N57 do roku 05/2013
ZASTOSOWANIE:
- Seria 1: 116d 118d 120d 123d (E81 E82 E87 E88 F20)
- Seria 3: 316d 318d 320d 325d 330d (E90 E91 E92 E93 F30)
- Seria 5: 520d 525d 530d 530d 535d 535d GT GT M550d (E60 E61 F07 F10 F11)
- Seria 7: 730d 740d 750D (F01)
- X1: 1.8d; 2.0d; 2.3d, (E84) , X3: 1.8d; 2.0d; 3.0d, 3.5D (E83 F25)
- X5: 3.0d; 4.0d; M5.0d, (E70), X6: 3.0d; 4.0d; M5.0d, (E71)
OEM: 11.4.320
Czy można osobiście odebrać zamówienie?
Nie. Prowadzimy tylko i wyłącznie sprzedaż wysyłkową, nie mamy sklepu stacjonarnego. Zamówienie możesz zamówić z odbiorem w wybranym Paczkomacie lub z dostawą kurierem pod wskazanym adresem. Niezbędne informacje odnośnie dostawy zamówień znajdziesz w zakładce Wysyłka.
Czy mogę telefonicznie złożyć zamówienie?
Istnieje możliwość złożenia zamówienia przez telefon. W tym celu należy zadzwonić na naszą infolinię i podać uprzednio skopiowany Indeks produktu, który znajduje się tuż pod nazwą produktu. Jednakże zachęcamy do składania zamówień bezpośrednio przez nasz sklep internetowy. Będzie to wygodniejsze zarówno dla Państwa, jak i dla nas.
Proces składania zamówienia przez sklep jest na tyle prosty i przejrzysty, że każdy powinien sobie bez problemu poradzić. Wystarczy dodać do koszyka wybrane produkty, następnie przejść do koszyka i dokończyć proces składania zamówienia wypełniając formularz, który pojawi się na ekranie. W razie problemów służymy pomocą w tym procesie.
Jaki jest koszt wysyłki?
Koszt wysyłki uzależniony jest od wybranej formy dostawy. W przypadku dostawy do Paczkomatu koszt będzie inny, niż przy dostawie kurierem pod wskazany adres. Płatność gotówką kurierowi przy odbiorze jest dodatkowo płatny. Dokładny koszt dostawy będzie zawsze podany podczas składania zamówienia lub można go sprawdzić w zakładce Wysyłka.
Jeżeli kwota za produkty w jednorazowym zamówieniu przekroczy 300 zł to koszt wysyłki będzie gratis! Dlatego gorąco zachęcamy do zakupów w naszym sklepie.
Kiedy otrzymam zamówienie?
Wchodząc na wybrany produkt, w okolicach przycisku "Dodaj do koszyka", jest podana informacja o planowanym dostarczeniu zamówienia. W przypadku kupna kilku produktów z różnymi terminami dostawy, należy brać pod uwagę ten najdłuższy. Przechodząc do koszyka i finalizacji zamówienia, widnieje prawidłowy termin dostawy dla wszystkich zamawianych przez Ciebie produktów.
Czy wystawiamy fakturę do zamówienia?
Tak, na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT do zamówienia. Warunek jest tylko taki, że przy wypełnianiu formularza zakupowego należy zaznaczyć pole o wystawieniu faktury oraz koniecznie prosimy podać NIP. Jeżeli nie będzie ten warunek spełniony to wystawiony zostanie paragon.
Wszystkie dokumenty sprzedażowe wysyłamy na Twój e-mail podany w zamówieniu (do pobrania w formacie PDF). Nie umieszczamy dokumentów sprzedażowych w paczkach.
Czy mogę zwrócić zamówiony produkt?
Tak, zgodnie z polskim prawem masz możliwość odstąpienia od umowy, zawartej na odległość. W naszym sklepie masz 30 dni na zwrot zamówienia. Warunek jest tylko taki, aby produkt nie był używany, nie nosił śladów zużycia i posiadał oryginalne opakowanie. Zwracany produkt należy odpowiednio zabezpieczyć na czas transportu aby nie uległ zniszczeniu. Koszt przesyłki zwrotnej nie podlega zwrotowi. Możesz skorzystać z możliwości nadania paczki z naszej strony, proszę przejść do zakładki Odstąpienie od umowy.
Czy muszę zarejestrować konto w Państwa sklepie, żeby złożyć zamówienie?
Nie :-) Możesz oczywiście złożyć zamówienie jako gość. Po przejściu do realizacji zamówienia należy zaznaczyć w pierwszym kroku, że chcesz złożyć zamówienie jako gość. Jednakże gorąco zachęcamy do stworzenia konta w naszym sklepie (można to zrobić podczas składania zamówienia). Cyklicznie rozdajemy rabaty na kolejne zamówienia oraz informujemy o aktualnych promocjach, tak więc więcej korzyści będzie jeżeli stworzysz konto w naszym sklepie.
Czy wysyłamy zamówienia do innych krajów?
Niestety nie. Realizujemy wysyłki zamówień na terenie Polski.
Jak mogę zapłacić za zamówienie?
Istnieje kilka możliwości zapłaty za zamówienie:
- przelew bankowy (po złożeniu zamówienia dostaniesz dane do wykonania przelewu bankowego)
- płatność szybkim przelewem (PayU, imoje, płatność kartą)
- gotówką kurierowi przy odbiorze paczki (również istnieje możliwość płatności kartą kurierowi przy odbiorze)
- odroczona płatność przez imoje (kup teraz, zapłać później - więcej informacji tutaj)
Czy dostanę informację kiedy zamówienie zostanie wysłane?
Tak. Przy zmianie statusu zamówienia, automatycznie dostaniesz informację na adres e-mail, a także przyjdą do Ciebie powiadomienia z firmy kurierskiej.
2021-10-23
Wszystko sprawnie i bez żadnych problemów. POLECAM