zamknij

Zestaw blokad rozrządu BMW B38 B48 B58 1.5 2.0 330

Marka Falcon
Indeks F04162
EAN 5903949705300

KODY SILNIKÓW:

  • 1.2 B38 A12A
  • 1.5 B38 B15A, B38 A15A, B38 K15A
  • 2.0 B48 B20A, B48 B20B, B48 A20A, B48 A20B
  • 3.0 B58 B30A
426,99 zł
Brutto
Dostępna ilość: 9 szt.
Ilość
Dostępne

Zamów teraz, otrzymasz w terminie: 30.07.2024

ZESTAW BLOKAD ROZRZĄDU BMW B38 B48 B58

SKŁAD ZESTAWU:

  • Przyrząd do obracania wałem korbowym nr OEM 11 6 480
  • Klucz M10 nr OEM 11 8 580
  • Przyrząd do napinacza nr OEM 11 9 340
  • Trzpień blokady koła zamachowego nr OEM 2 288 380
  • Adapter blokady koła zamachowego nr OEM 2 288 488
  • Blokada rozrządu nr OEM 2 358 122
  • Klucz do wałków rozrządu VVT nr OEM 2 360 895

KODY SILNIKÓW:

  • 1.2 B38 A12A
  • 1.5 B38 B15A, B38 A15A, B38 K15A
  • 2.0 B48 B20A, B48 B20B, B48 A20A, B48 A20B
  • 3.0 B58 B30A

BMW (Benzyna):

  • Seria 1: 116i, 118i, 120i, 125i, M140i/xDrive, (F20/21), 2015 - 2019
  • Seria 2: 216i, 218i, 220i, 225i, 225xe, 230i, M240i/xDrive, (F22/F23/F45/F46), 2014 - 2020 >
  • Seria 3: 318i, 320i, 330e, 330i, 340i/xDrive, M3, (F30/31/F80), 2015 - 2019
  • Seria 3 Gran Turismo: 320i, 330i, 340i/xDrive, (F34), 2016 - 2020 >
  • Seria 3: 320i, 325i, 330e, 330i/xDrive, (G20/21), 2019 - 2020 >
  • Seria 4: 418i, 420i, 430i, 440i/xDrive, (F32/F33/F36), 2015 - 2020 >
  • Seria 5: 520i, 530i, 540i/xDrive, (G30/31), 2017 - 2020 >
  • Seria 6 Gran Turismo: 630i, 640i/xDrive, (G32), 2017 - 2020 >
  • Seria 7: 730i, 740e iPerformance, 740i/xDrive, (G11/12), 2015 - 2020 >
  • i8: (I12), 2014 - 2020 >
  • X1: sDrive 18i, sDrive 20i, xDrive 20i, xDrive 25i, (F48), 2015 - 2020 >
  • X2: sDrive 18i, sDrive 20i, xDrive 20i, M35i, (F39), 2018 - 2020 >
  • X3: sDrive 20i, xDrive 20i, xDrive 30i, M40i, (G01), 2017 - 2020 >
  • X4: xDrive 20i, xDrive 30i, M40i, (G02), 2018 - 2020 >
  • Z4: sDrive 20i, sDrive 30i, (G29), 2019 - 2020 >

MINI (Benzyna):

  • Clubman, Cooper, Cooper S, JCW, One, (F54), 2015 - 2020 >
  • Convertible, Cooper, Cooper S, JCW, One, (F57), 2016 - 2020 >
  • Countryman, Cooper, Cooper S, JCW, One, SE, (F60), 2017 - 2020 >
  • Mini Hatch, Cooper, Cooper S, JCW, (F55/56), 2014 -2020 >

Czy można osobiście odebrać zamówienie?

Nie. Prowadzimy tylko i wyłącznie sprzedaż wysyłkową, nie mamy sklepu stacjonarnego. Zamówienie możesz zamówić z odbiorem w wybranym Paczkomacie lub z dostawą kurierem pod wskazanym adresem. Niezbędne informacje odnośnie dostawy zamówień znajdziesz w zakładce Wysyłka.

1

Czy mogę telefonicznie złożyć zamówienie?

Istnieje możliwość złożenia zamówienia przez telefon. W tym celu należy zadzwonić na naszą infolinię i podać uprzednio skopiowany Indeks produktu, który znajduje się tuż pod nazwą produktu. Jednakże zachęcamy do składania zamówień bezpośrednio przez nasz sklep internetowy. Będzie to wygodniejsze zarówno dla Państwa, jak i dla nas.

Proces składania zamówienia przez sklep jest na tyle prosty i przejrzysty, że każdy powinien sobie bez problemu poradzić. Wystarczy dodać do koszyka wybrane produkty, następnie przejść do koszyka i dokończyć proces składania zamówienia wypełniając formularz, który pojawi się na ekranie. W razie problemów służymy pomocą w tym procesie.

1

Jaki jest koszt wysyłki?

Koszt wysyłki uzależniony jest od wybranej formy dostawy. W przypadku dostawy do Paczkomatu koszt będzie inny, niż przy dostawie kurierem pod wskazany adres. Płatność gotówką kurierowi przy odbiorze jest dodatkowo płatny. Dokładny koszt dostawy będzie zawsze podany podczas składania zamówienia lub można go sprawdzić w zakładce Wysyłka.

Jeżeli kwota za produkty w jednorazowym zamówieniu przekroczy 300 zł to koszt wysyłki będzie gratis! Dlatego gorąco zachęcamy do zakupów w naszym sklepie.

0

Kiedy otrzymam zamówienie?

Wchodząc na wybrany produkt, w okolicach przycisku "Dodaj do koszyka", jest podana informacja o planowanym dostarczeniu zamówienia. W przypadku kupna kilku produktów z różnymi terminami dostawy, należy brać pod uwagę ten najdłuższy. Przechodząc do koszyka i finalizacji zamówienia, widnieje prawidłowy termin dostawy dla wszystkich zamawianych przez Ciebie produktów.

1

Czy wystawiamy fakturę do zamówienia?

Tak, na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT do zamówienia. Warunek jest tylko taki, że przy wypełnianiu formularza zakupowego należy zaznaczyć pole o wystawieniu faktury oraz koniecznie prosimy podać NIP. Jeżeli nie będzie ten warunek spełniony to wystawiony zostanie paragon.

Wszystkie dokumenty sprzedażowe wysyłamy na Twój e-mail podany w zamówieniu (do pobrania w formacie PDF). Nie umieszczamy dokumentów sprzedażowych w paczkach.

0

Czy mogę zwrócić zamówiony produkt?

Tak, zgodnie z polskim prawem masz możliwość odstąpienia od umowy, zawartej na odległość. W naszym sklepie masz 30 dni na zwrot zamówienia. Warunek jest tylko taki, aby produkt nie był używany, nie nosił śladów zużycia i posiadał oryginalne opakowanie. Zwracany produkt należy odpowiednio zabezpieczyć na czas transportu aby nie uległ zniszczeniu. Koszt przesyłki zwrotnej nie podlega zwrotowi. Możesz skorzystać z możliwości nadania paczki z naszej strony, proszę przejść do zakładki Odstąpienie od umowy.

1

Czy muszę zarejestrować konto w Państwa sklepie, żeby złożyć zamówienie?

Nie :-) Możesz oczywiście złożyć zamówienie jako gość. Po przejściu do realizacji zamówienia należy zaznaczyć w pierwszym kroku, że chcesz złożyć zamówienie jako gość. Jednakże gorąco zachęcamy do stworzenia konta w naszym sklepie (można to zrobić podczas składania zamówienia). Cyklicznie rozdajemy rabaty na kolejne zamówienia oraz informujemy o aktualnych promocjach, tak więc więcej korzyści będzie jeżeli stworzysz konto w naszym sklepie.

0

Czy wysyłamy zamówienia do innych krajów?

Niestety nie. Realizujemy wysyłki zamówień na terenie Polski.

0

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Istnieje kilka możliwości zapłaty za zamówienie:

  1. przelew bankowy (po złożeniu zamówienia dostaniesz dane do wykonania przelewu bankowego)
  2. płatność szybkim przelewem (PayU, imoje, płatność kartą)
  3. gotówką kurierowi przy odbiorze paczki (również istnieje możliwość płatności kartą kurierowi przy odbiorze)
  4. odroczona płatność przez imoje (kup teraz, zapłać później - więcej informacji tutaj)
0

Czy dostanę informację kiedy zamówienie zostanie wysłane?

Tak. Przy zmianie statusu zamówienia, automatycznie dostaniesz informację na adres e-mail, a także przyjdą do Ciebie powiadomienia z firmy kurierskiej.

0

Opinie

Oceń 
Albert K
2021-08-09

Towar dokładnie opisany na aukcji,bardzo starannie zapakowany,jednym słowem -polecam.

Napisz swoją opinię

Zestaw blokad rozrządu BMW B38 B48 B58 1.5 2.0 330

KODY SILNIKÓW:

  • 1.2 B38 A12A
  • 1.5 B38 B15A, B38 A15A, B38 K15A
  • 2.0 B48 B20A, B48 B20B, B48 A20A, B48 A20B
  • 3.0 B58 B30A

Napisz swoją opinię