- Niedostępne
Blokada rozrządu mercedes M282 Renault 1.2 1.3 Tce
BLOKADA ROZRZĄDU MERCEDES M282 RENAULT 1.2 1.3 TCE
ZASTOSOWANIE:
- RENAULT: Espace V 15-16, Clio 06-16, Fluence 09-15, Laguna 05-15, Latitude 10-16, Megane 06-15, Scenic/Grand Scenic 06-15, Espace/Grand Espace IV 02-15, Koleos 08-16, Trafic II 07-15, Vel Satis 00-10, Master III 10-16.
- NISSAN: Primastar 06-15, Qashqai 07-14, X-Trail 07-14, NP300 Navara 15-16, NV400 11-16.
SKŁAD ZESTAWU:
- Blokada koła zamachowego MOT 919-02
- Blokada koła zamachowego MOT 1431
- Przyrząd do demontażu pokrywy rozrządu MOT 1716
- Blokada koła wału korbowego MOT 2019, MOT 1789
KODY SILNIKÓW:
- 1.4: H4Jt 700
- 1.6: M5M 400, M5M, M5M 450
- 2.0: M4R 700, M4R 701, M4R 714, M4R 750, M4R 751, M4R 752, M4R 753, M4R 737, M4R 704, M4R 726, M4R 730, M4R 735, M4R 746, M4R, M4R 711, M4R 713, M9R 740, M9R 760, M9R 761, M9R 812, M9R 814, M9R 815, M9R 830, M9R 832, M9R 833, M9R 834, M9R 835, M9R 836, M9R 838, M9R 855, M9R 856, M9R 865, M9R 866, M9R 742, M9R 800, M9R 805, M9R 700, M9R 721, M9R 722, M9R 724, M9R 613, M9R 615, M9R 610, M9R 630, M9R 780, M9R 782, M9R 750, M9R 762, M9R 763, M9R 858, M9R 859, M9R 8, M9R 744, M9R 746, M9R 748, M9R 754, M9R 802, M9R 803, M9R 806, M9R 808, M9R 809, M9R 820, M9R 828, M9R 845, M9R 849, M9R 854, M9R 857, M9R 816, M9R 756, M9R 804, M9R 811, M9R 817, M9R 824, M9R 839, M9R 844, M9R 846, M9R 692, M9R 784, M9R 786, M9R 788,M9R.
- 2.3: M9T 670, M9T 672, M9T 676, M9T 678, M9T 680, M9T 686, M9T 690, M9T 692, M9T 694, M9T 696, M9T 698, M9T 700, M9T 702, M9T 870, M9T 880, M9T 890, M9T 896, M9T 898, M9T C6, YS23DDT,, YS23DDTT, M9T 706, M9T 708.
- 2.5: 2TR 700, 2TR 700, 2TR 702, 2TR 703, 2TR 704, 2TR 705, 2ZV 604, V4U 604, VQ25
- 3.5: V4Y 711, V4Y 715, V4Y 701, V4Y 713
Czy można osobiście odebrać zamówienie?
Nie. Prowadzimy tylko i wyłącznie sprzedaż wysyłkową, nie mamy sklepu stacjonarnego. Zamówienie możesz zamówić z odbiorem w wybranym Paczkomacie lub z dostawą kurierem pod wskazanym adresem. Niezbędne informacje odnośnie dostawy zamówień znajdziesz w zakładce Wysyłka.
Czy mogę telefonicznie złożyć zamówienie?
Istnieje możliwość złożenia zamówienia przez telefon. W tym celu należy zadzwonić na naszą infolinię i podać uprzednio skopiowany Indeks produktu, który znajduje się tuż pod nazwą produktu. Jednakże zachęcamy do składania zamówień bezpośrednio przez nasz sklep internetowy. Będzie to wygodniejsze zarówno dla Państwa, jak i dla nas.
Proces składania zamówienia przez sklep jest na tyle prosty i przejrzysty, że każdy powinien sobie bez problemu poradzić. Wystarczy dodać do koszyka wybrane produkty, następnie przejść do koszyka i dokończyć proces składania zamówienia wypełniając formularz, który pojawi się na ekranie. W razie problemów służymy pomocą w tym procesie.
Jaki jest koszt wysyłki?
Koszt wysyłki uzależniony jest od wybranej formy dostawy. W przypadku dostawy do Paczkomatu koszt będzie inny, niż przy dostawie kurierem pod wskazany adres. Płatność gotówką kurierowi przy odbiorze jest dodatkowo płatny. Dokładny koszt dostawy będzie zawsze podany podczas składania zamówienia lub można go sprawdzić w zakładce Wysyłka.
Jeżeli kwota za produkty w jednorazowym zamówieniu przekroczy 300 zł to koszt wysyłki będzie gratis! Dlatego gorąco zachęcamy do zakupów w naszym sklepie.
Kiedy otrzymam zamówienie?
Wchodząc na wybrany produkt, w okolicach przycisku "Dodaj do koszyka", jest podana informacja o planowanym dostarczeniu zamówienia. W przypadku kupna kilku produktów z różnymi terminami dostawy, należy brać pod uwagę ten najdłuższy. Przechodząc do koszyka i finalizacji zamówienia, widnieje prawidłowy termin dostawy dla wszystkich zamawianych przez Ciebie produktów.
Czy wystawiamy fakturę do zamówienia?
Tak, na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT do zamówienia. Warunek jest tylko taki, że przy wypełnianiu formularza zakupowego należy zaznaczyć pole o wystawieniu faktury oraz koniecznie prosimy podać NIP. Jeżeli nie będzie ten warunek spełniony to wystawiony zostanie paragon.
Wszystkie dokumenty sprzedażowe wysyłamy na Twój e-mail podany w zamówieniu (do pobrania w formacie PDF). Nie umieszczamy dokumentów sprzedażowych w paczkach.
Czy mogę zwrócić zamówiony produkt?
Tak, zgodnie z polskim prawem masz możliwość odstąpienia od umowy, zawartej na odległość. W naszym sklepie masz 30 dni na zwrot zamówienia. Warunek jest tylko taki, aby produkt nie był używany, nie nosił śladów zużycia i posiadał oryginalne opakowanie. Zwracany produkt należy odpowiednio zabezpieczyć na czas transportu aby nie uległ zniszczeniu. Koszt przesyłki zwrotnej nie podlega zwrotowi. Możesz skorzystać z możliwości nadania paczki z naszej strony, proszę przejść do zakładki Odstąpienie od umowy.
Czy muszę zarejestrować konto w Państwa sklepie, żeby złożyć zamówienie?
Nie :-) Możesz oczywiście złożyć zamówienie jako gość. Po przejściu do realizacji zamówienia należy zaznaczyć w pierwszym kroku, że chcesz złożyć zamówienie jako gość. Jednakże gorąco zachęcamy do stworzenia konta w naszym sklepie (można to zrobić podczas składania zamówienia). Cyklicznie rozdajemy rabaty na kolejne zamówienia oraz informujemy o aktualnych promocjach, tak więc więcej korzyści będzie jeżeli stworzysz konto w naszym sklepie.
Czy wysyłamy zamówienia do innych krajów?
Niestety nie. Realizujemy wysyłki zamówień na terenie Polski.
Jak mogę zapłacić za zamówienie?
Istnieje kilka możliwości zapłaty za zamówienie:
- przelew bankowy (po złożeniu zamówienia dostaniesz dane do wykonania przelewu bankowego)
- płatność szybkim przelewem (PayU, imoje, płatność kartą)
- gotówką kurierowi przy odbiorze paczki (również istnieje możliwość płatności kartą kurierowi przy odbiorze)
- odroczona płatność przez imoje (kup teraz, zapłać później - więcej informacji tutaj)
Czy dostanę informację kiedy zamówienie zostanie wysłane?
Tak. Przy zmianie statusu zamówienia, automatycznie dostaniesz informację na adres e-mail, a także przyjdą do Ciebie powiadomienia z firmy kurierskiej.